דיקור קוסמטי משולב

להצערת פנים אפקטיבית

דיקור קוסמטי משולב להצערה אנטי-אייג׳ינג

כבר בתקופת סין הקדומה העריכו מאוד מראה רענן וצעיר, חלק לא מבוטל מעבודתו של הרופא הסיני הייתה להבטיח שאנשי המלוכה והקיסרים יראו צעירים גם בגילאים מופלגים. הסינים אכן הצליחו ופיתחו את הטיפולים האלה לדרגת אמנות. מי שפגש נשים יפניות וסיניות שמודעות לעצמן וודאי גילה כי רבות מהן נראות מאוד צעירות לגילן, לעיתים בעשרות שנים. שיטת ההצערה העתיקה שהתחדשה במערב ומיושמת בווריאציות שונות נקראת היום ״דיקור קוסמטי״.

דיקור קוסמטי משולב הינו פרי פיתוח של עמרית בן סירה, נטורופתית ומומחית לאנטי-אייג'ינג והכולל שיטת דיקור פנים קוסמטי מרובת מחטים יחד עם טכניקות נוספות שמטרתן להגביר את יעילות הטיפול ולזרז את התוצאות.

ההליך מבוסס על עקרונות הרפואה הסינית, אינו כירורגי ומעניק בעת ובעונה אחת מראה צעיר וחיוניות לגוף כולו. הדיקור הקוסמטי המשולב יכול להוריד אף עד 10 שנים מעור הפנים ללא צורך בניתוחים או בהזרקת חומרים כימיים.

השאירו פרטים ועמרית תיצור אתכם קשר חזרה

דיקור קוסמטי- מהו?

ההתעניינות הגדולה שיש בתקופתנו בנושא שימור המראה הצעיר והחיוני הביאה עדנה רבה לנושא דיקור קוסמטי. הגישות והשיטות לשימור הנעורים הן רבות, מגוונות ובדרך כלל מאוד יקרות. יתירה נכך, חלק גדול מהן כרוך בהתערבות פולשנית שכרוכה בסיכונים ובמקרים רבים בשינוי תווי הפנים הטבעיים. לכן, רק טבעי היה שנחזור להתעניין בשיטות פחות פולשניות, אפשריות יותר מבחינת עלויות וכאלה שיהיו להן ערכים מוספים אחרים שיתרמו לבריאות ולאיזן שלנו בכלל.

דיקור קוסמטי איך פתאום "פלש" לחיינו?

דיקור קוסמטי מסורתי הגיע אלינו מהשושלות הקדומות של קיסרי סין. מי שמכיר מעט את ההסטוריה של הרפואה הסינית וודאי שמע על כך שרופאיהם של בני האצולה והקיסרות הסינית חוייבו להבטיח ללקוחותיהם בריאות מיטבית. הרופאים הסיניים שילמו לעיתים במחיר חייהם אם חלילה אחד הלקוחות החשובים שלהם חלה (מדהים עד כמה שונה גישתם מהגישה המערבית).
בשל המחוייבות לשמור על בריאות מטופליהם עסקו הרופאים בתחזוקת הבריאות ובהקפדה על אורח חיים בריא של המטופלים. מהר מאוד גילו הרופאים שגוף מאוזן, בריא ושתחזוקתו מוקפדת מתבטא בעור חיוני, מתוח וצעיר.

מה הקשר בינו ולבין והבריאות הכללית?

כדי לבסס את הידע שנצבר התחילו הרופאים הסיניים לשרטט את מפת אברי הגוף כפי שהם משתקפים בפנים. מפה זו מהווה בסיס מעולה להבנת האיכויות ומיגוון האפשרויות לשיפור הבריאות הכללית שניתן להפיק מטיפולי דיקור קוסמטי.
אגב, התבוננות זו בפנים כמשרטטים מפה ומהווים רקע להבנת בריאותו ומצבו של הגוף (וגם הנפש) אינן נחלתה של הרפואה הסינית או רפואות המזרח בלבד. איבחון על פי תווי פנים מוכר לנו גם ממסורות הריפוי ברפואה ההודית הקדומה, בקבלה ובגישות טיפול שהפתחו במקומות שונים בעולם.

הניסיון שלי  עם דיקור קוסמטי

את תחום דיקור קוסמטי נסעתי ללמוד לפני כ-16 שנים באוניברסיטת "באסטיר" בסיאטל – אחת מהמובילות בעולם בלימודי נטורופתיה ורפואה סינית. באותה תקופה התחיל העניין בנושא זה במערב ובארץ עדיין לא שמעו על האפשרויות המופלאות שגלומות בשיטת הדיקור הזו.
נכון להיום אני משלבת את הטיפול בשיטה בשילוב של תזונה ייעודית להצערה, תוספים יחודיים (יש עולם שלם מעבר לקולגן), מזותרפיה, פילינג,כוסות רוח, עיסוי פנים וקרקפת ובעיקר השריית רגיעה עמוקה ושלווה שכל כך חיוניות לבריאות העור כמו לבריאותם של שאר איברינו.

דיקור קוסמטי לפנים

 מתי אנחנו מתחילים להתעניין בדיקור קוסמטי לפנים?

כשמראה הפנים הופך עייף ולא רענן פונות נשים רבות לעזרתה של רפואת האסתטיקה לקבלת מענה – מסתבר אזי דיקור קוסמטי לפנים עשוי לתת פתרון מעולה לאורך זמן.
דיקור קוסמטי לפנים פותח בסין בימי שושלת סונג 960-1279 לפנה"ס. שיטת הצערת העור ובעיקר החייאתו מתבססת על ידע רפואי רב לאיזון כללי של הגוף שצברו רופאי הקיסים.
רופאים אלה הבינו כי בריאותן של כל מערכות הגוף מתבטאת במראה העור והפנים. הם השתמשו בידע על פיו ניתן לזהות חוסר איזון של כל אחד מאיברינו בגוון העור, איכותו, מידת הטונוס שלו וכד' בעור הפנים.

השאירו פרטים ועמרית תיצור אתכם קשר חזרה

דיקור קוסמטי לפנים הוא מענה לאיזון שמתחיל בפנים ומתבטא בכל המערכות

כולנו יודעים שבהיותנו חולים או מדוכדכים העור שלנו משנה את צבעו ואפילו איפור כבד מתקשה להסתיר את האמת שהעור משקף. זו גם הסיבה שכאשר מטופלת מגיעה אלי ומבקשת דיקור קוסמטי לפנים אני מתעניינת באורח חייה, תזונתה, בדיקות הדם שלה. מיד לאחר באבחון הראשוני אני מציעה לה בחירות תזונתיות שתתמוכנה במראה העור ואפשרנה לה לשפר את ההרגשה הכללית והבריאות.
בנוסף, כפי שכולנו יודעים, רפואת האנטי אייג'ינג מאוד מתפתחת ולכן כדאי תמיד להוסיף לתזונתנו תוספים וצמחי מרפא שיאפשרו שימור בריאות ורעננות כללית. נוגדי חמצון המוכרים לכולם הם בהחלט חלק מהמערך הזה אך לא רק. התאמתם של תוספי תזונה נעשית באופן אישי לכל אדם.

איך לבחור מטפל  דיקור קוסמטי לפנים

היות שחשוב לנו השטיפול יאפשר לנו לשמור על בריאותנו בכלל כדאי שהמטפל שבחרנו יוכל לתת לנו מענה מעבר לזה של דיקור קוסמטי לפנים בלבד:

חשוב מאוד שהמטפל יהיה בקיא בגישות אבחון מגוונות ויוכל להבין מה צרכי הגוף שלנו.

שיהיו לו  כלים טיפוליים בנוסף לידע בצחום דיקור קוסמטי לפנים כמו: יכולת לעשות טיפול מזותרפי, ידע בתוספי תזונה שתומכים בטיפול, יכולת לחהביא לחידוש מהיר של תאי עור הפנים ואולי להסיר נגעים וכתמים ועוד

מה היתרון שלי כמטפלת דיקור קוסמטי לפנים?

את שיטות הדיקור והאנטי אייג'ינג למדתי באחת מהאוניברסיטאות המובילות בעולם בתחומי הרפואה הטבעית והסינית – אוניברסיטת "באסטיר" בסיאטל.

וירג'ינה דוראן ממנה למדתי היתה זו שחקרה במזרח את הידע העתיק ווהקדישה 14 שנים להבנתו במטרה להעביר את הידע הזה לתמידיה ומטופליה.

כנטורופתית הקדשתי זמן ללימוד שיטות התזונה שמאפשרות שימור של חיוניות העור והצערתו – מה שכמובן יתמוך בתהליך דיקור פנים קוסמטי וישפר את התוצאות.

אני מנסה ומתנסה בשימוש בתוספי תזונה חדשניים אשר מחדשים את העור וכמובן משלבת אותם בטיפול כדי להשיג תוצאות מירביות.

שימור לאורך זמן בשיטות טיפול טבעיות ובהן דיקור קוסמטי לפנים מאפשר התבגרות הזדקנות בחן ותוך שמירה על איכות חיים טובה הרבה יותר.

דיקור סיני קוסמטי

מהו דיקור סיני קוסמטי?

בשנים האחרונות, בצידן של רפואה אסתטית וכירורגיה אסתטית, אנו שומעים יותר ויותר על דיקור סיני קוסמטי. רק טבעי והגיוני שבתקופה זו שבה העניין בחזרה למקורות, לטיפולים טבעיים יותר, לרפואה לא פולשנית העלה מחדש את קרנה של שיטת טיפול מופלאה זו שראשיתה בימי שושלת סונג ששלטה בסין בשנ 960-1279 לפנה"ס.
למרות שמדובר על רפואה בת למעלה מ-3000 שנה אנחנו רואים שהידע שמגיע אלינו מרופאיה של אותה ששלת לא יסולא בפז ועם קצת עידכונים והתחדשות הוא מאוד יעיל גם היום.

מה קורה בטיפול דיקור סיני קוסמטי

בתהליך הדיקור ננעצות מחטים דקיקות באיזורים שונים בעור הפנים – כשהמטרה לשפר את ייצור הקולגן באותם אזורים ל ידי הזרמת כמות גדולה יותר של דם ולימפה ובכך לשפר את ההזנה של העור באותם האזורים.
אך לא רק! אזורי הפנים השונים מייצגים את מערכות הגוף שונות, בדיוק כפי שברפלקסולוגיה אנחנו יכולים לראות בכפות הידיים וכפות הידיים את הביטוי של מצבם של איברי הגוף השונים וגם לטפל באיברים דרך כפות הידיים והרגליים.
לכן גם דיקור סיני קוסמטי איכותי מטפל בכל חלקי הגוף לשם איזונם ולא רק באזורי הפנים שאנו רוצים להחיות.

מה נילווה בטיפול בקליניקה שלי לטיפול דיקור סיני קוסמטי

בדיוק כמו בחצרות הקיסרים גם אני מאמינה שתפקיד הרפואה הטבעית בכללה להבטיח בראש וראשונה בריאות חיים ואיכות חיים, לכן, דיקור סיני קוסמטי איכותי עיעסוק באיזון של הגוף כולו.
הטיפול מתחיל באבחון ובהתאמה של תזונה ותוספי תזונה יעודיים לבריאות בכלל ולעור חיוני , בריא ומתוח בפרט.
הטיפול בדיקור יכלול איזון של הגוף בנוסף לדיקור איזורי הטיפול בעור.
בנוסף, הטיפול יכלול פילינג עדין במידת הצורך, מזותרפיה, עיסויים עדינים של הפנים והקרקפת שתורמים לזרימת דם טובה יותר , לניקוז טוב של נוזלים וגם לרגיעה והרגשה נינוחה.

בעיני חשוב ביותר לצאת מטיפול כאילו בילינו בספא וההרגשה הכללית היא של רגיעה עמוקה, שלווה וכיף.

מהם יתרונות הדיקור הקוסמטי המשולב שלנו?

  • מסייע לחיסול קווי פנים עדינים ומשפיע על קמטים גדולים
  • מעניק לחות לעור ע״י הזרמת דם מוגברת אל איזור הפנים והלימפה
  • מחייה את צבע עור הפנים ומעניק מראה זוהר
  • מסייע בהרמת עפעפיים שמוטים
  • מפחית את המתח הניכר בפנים

איך עובד הדיקור הקוסמטי המשולב שלנו

הדיקור הקוסמטי המשולב כולל מספר טכניקות עבודה בכל טיפול:

עיסוי וכוסות רוח
לשיפור זרימת הדם והלימפה ולסילוק עודפי נוזלים ורעילות מהעור והצוואר

דיקור פנים וגוף
דיקור במספר סוגי מחטים לשיפור זרימת הדם בפנים ובצוואר. לצמצום עומק קמטים וקמטוטים ולעידוד ייצור קולגן. לאיזון הגוף כיוון שבריאות מערכות הגוף השונות מתבטאת במראה הפנים והעור

מיקרונידלינג
טיפול שמדרבן את העור להתחדשות ומסייע לו לחדש ולהעשיר את רקמת הקולגן ובכך להפוך מוצק וצעיר יותר

תזונה אפקטיבית
ליצירת מראה עור מתוח, צעיר ובריא יותר

התאמת תוספי תזונה ייחודיים
לשיפור מראה העור והצערתו

התאמת מוצרים טבעיים
ליישום על העור ולשיפור מראהו והחייאתו

מה מהלך הטיפול?

מומלץ לעבור סדרה של 10 טיפולים לפחות, בדרך כלל התוצאות מובחנות ממש בסביבות הטיפול ה-6. כל אדם מגיב בצורה שונה, תלוי באורח החיים ובמצבו לפני הטיפול. לאחר סיום סדרת הטיפולים הראשונה, בת 10 השבועות, מומלץ להמשיך בטיפולי תחזוקה כל עוד תרצו לשמור על התוצאות.

למי מתאים הדיקור הקוסמטי המשולב?

כל אדם המעוניין לשמר מראה צעיר ובריא של עור הפנים והצוואר וגם לא.נשים שרוצים להצעיר ולשפר מראה שהתבגר. מחקרים מצאו שלאחר גיל 50 ישנה ירידה ברמת המיצוק של העור אצל רוב הנשים כיוון שעם השינויים ההורמונליים מואץ קצב הירידה של רמת הקולגן בעור.

מתח, עבודה מאומצת, הפרעות שינה, תזונה לא איכותית, זיהום אוויר ועישון מאיצים תהליכי הזדקנות של העור.

הטיפול הטבעי משפר את תחזוקת הגוף בכלל ואת תחזוקת העור בפרט.

אז למה לבחור בדיקור הקוסמטי המשולב שלנו?

  • תוצאות נבנות בהדרגה וללא טראומות קיצוניות
  • הטיפול משלב שיפור מדדי הבריאות של הגוף בכלל
  • לאחר 10-6 שבועות שמחייבים טיפול שבועי – מתחילים טיפולי תחזוקה אחת ל-4-3 שבועות לשמירה על מצב אופטימלי
  • עלות נמוכה משמעותית בהשוואה לטיפולי אסתטיקה כירורגיים ואחרים
  • תחזוקה שוטפת – מוצרים (טבעיים ויעילים במיוחד!) לשימוש יומיומי בעלות נמוכה מאוד

צרו קשר

× דברו איתנו