מתיחת פנים טבעית

מתיחת פנים טבעית? החלקת קמטים בדרך טבעית ללא מזרק או סקלפל?

האם בכלל אפשר להיראות צעירה, רעננה ובעלת עור בריא ללא ניתוחים, הזרקות ותחזוקה יקרה?

כבר שנים רבות שהמערב מודע לתורות היופי שפותחו בימי שושלות הקיסרים הסיניים.
מי שמכיר קצת את הסיפורים על הרפואה הסינית ויחסיה, הלא פשוטים, עם חצרות הקיסרים ושועי
הארץ שאותן תקופות, יודע שתפקידם של הרופאים היה לשמר את בריאות הפציינטים שלהם  ואם
אלה חלו היו אל הרופאים ששילמו, לא אחת, בראשם. כל כך שונה מיחסינו שלנו עם עולם הרפואה
אותו אנו פוגשים רק או בעיקר אם חלילה ממש חלינו.
עובדה קצת פחות מוכרת היא שחוץ מהבריאות היה תפקידם של הרופאים גם להבטיח נראות צעירה ורעננה. תכל'ס גם היום אם נתבונן בנשים יפניות שחיות על פי הדפוסים המסורתיים והתזונה המסורתית קצת נתקשה לאמוד את גילן, אולי זה משהו שראוי לכולנו לבחון ולהסיק ממנו מסקנות עבור עצמנו.

אנחנו במערב במאה ה-21 חיים על המסלול המהיר ותוך אמונה שהעולם שייך לצעירים ולכן החיפוש אחר עור צעיר וזוהר מעולם לא היה נפוץ יותר.
אבל כאשר הטיפולים הפולשניים גם דורשים זמני החלמה, עלויותיהם גבוהות וגם אינם תורמים לבריאות הכללית אנשים רבים פונים לחיפוש מתיחת פנים טבעית וגם מתיחת פנים טבעית וגם העלמת קמטים בדרך טבעית.
הרפואה הסינית המסורתית (TCM) וגם שיטות הדיקור בפותחו בעקבותיה בקוריאה  מציעות אוצר של חוכמה עתיקה שיכולה לעזור לך להשיג מתיחת פנים טבעית ו החלקת קמטים באופן טבעי, מבלי להזדקק להליכים פולשניים או כימיקלים קשים.
במאמר זה, נחקור את העקרונות והטיפולים של מתיחת פנים טבעית ופתרונות נגד קמטים המושרשים הן ברפואה הסינית והן בשיטות הוליסטיות מודרניות.

הבנת תהליך ההזדקנות:

לפני הצלילה לתרופות טבעיות, חשוב להבין את תהליך ההזדקנות. קמטים, קמטים עדינים ועור נפול נגרמים בעיקר על ידי גורמים כמו אובדן קולגן, ירידה בגמישות העור, נזקי שמש ובחירות אורח חיים. הרפואה הסינית המסורתית רואה בהזדקנות חוסר איזון באנרגיה החיונית של הגוף, או צ'י. גישות הרפואה במזרח מאמינות שעל ידי הרמוניה של צ'י, נוכל להשיג מראה צעיר יותר.

טכניקות מתיחת פנים טבעית:

דיקור: דיקור סיני הוא מרכיב בסיסי של TCM. על ידי החדרת מחטים עדינות לנקודות דיקור ספציפיות בפנים, היא יכולה לעורר את זרימת הדם, לקדם את ייצור הקולגן ולהרפות את שרירי הפנים. מפגשי דיקור רגילים יכולים לגרום לשיפור גוון העור, הפחתת קמטים ומראה מורם.

בשיטת הטיפול שאני מיישמת בקליניקה  ל מתיחת פנים טבעית ו החלקת קמטים באופן טבעי אני משלבת את הגישה של הרפואה הסינית המסורתית יחד עם גישות דיקור שפותחו בקוריאה. כך השימוש הוא במחטים דקות ועדינות יותר, בדרך כלל גם ללא כאב בהחדרתן.

מתיחת פנים טבעית עם אונטסו – היפרתרמיה:

כל אחד מהטיפולים למתיחת פנים טבעית והעלמת קמטים בדרך טבעית משולב בטיפול באונטסו – המכשיר המופלא שפותח ביפן על בסיס טכנולוגיות של נאס"א.
האונטסו מעודד ייצור קולגן, זרימת דם ולימפה ושיפור מראה העור. עד כה ראינו גם יצירה של מראה עור אחיד יותר ורענן בהרבה. הוא בעצם יוצר תהליך של הצערה של השכבות העמוקות של העור. הטיפול באונטסו מלווה בג'ל טבעי שגם הוא נרקח ביפן והוא מבוסס על פפטידים וכל צמחי מרפא שמעודדים את התחדשות העור ואת ייצור הקולגן.

גוואשה

הגוואשה היא פלטה שעשויה בדרך כלל מקרן או אבן טבעית ונועדה בטיפולים המבורתיים לשחרר מתח מהרקמות, שרירית תפוסים, להפחית נפיחות, להמריץ את זרימת הדם וכד'
במהלך טיפול מתיחת עור טבעית והעלמת קמטים טבעית אנחנו עוברים על העור עם כיוון השרירים במטרה לעודד את זרימת הדם והלימפה, להמריץ את הפעילות המטבולית בשכבות העור וכך להוביל לאפקט של מתיחת פנים.

כוסות רוח

בדומה לכוסות רוח בגוף, כוסות רוח משמשות ליצירת יניקה על פני העור. זה משפר את זרימת הדם, מקדם ניקוז לימפתי, ומפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים.
שימוש קבוע בטכניקה זו תומך ב מתיחת פנים טבעית ו העלמת קמטים בדרך טבעית.

תזונה מתאימה ותוספי תזונה

לתזונה משקל רב בשיפור ושימור הבריאות בכלל. חלק גדול מהתזונה המערבית, התזונה המהירה  ובמתועשת עשירה ברכיבים שאנו קוראים להם AGE'S
Advanced glycation end products – אלה אחראים להזדקנות הרקמות בכלל ורקמות העור בכללן. כאשר אנו מתכוונים ל מתיחת פנים טבית, החלקת קמטים באופן טבעי אנחנו מעוניינים בתזונה שתפחית מזונות מקבוצה זו ולעומתם תעשיר את תזונתנו בנוגדי חימצון, תוספי תזונה וגורמים שתורמים להצערת הרקמות.

מסיכות טבעיות לטיפול ביתי

ברוח המזרח הכנות ביתיות של מסיכות לשיפור והחייאת גוון העור עושות קשמים כאשר מתמידים בהן ומאפשרות להזיג תוצאות טובות ב מתיחת פנים טבעית , החלקת קמטים בדרך טבעית.

בנוסף לכל אלה אני ממליצה על טכניקות של יוגת פנים וירגול אשר מסייעות לחזק את שרירי הפנים, לשפר את מירקם העור ולעודד את הצערתו והתחדשותו.

כמובן שחשוב לשמור על לחות העור, להימנע מחשיפת יתר לקרינה ולהימנע ככל האפשר ממתחים מיותרים (כל אלה כידוע מזיקים לאורגניזם כולו ונותנים אותותיהם בפנים שלנו).

השגת מתיחת פנים טבעית והעלמת קמטים באופן טבעי  באמצעות רפואה סינית מסורתית ושיטות הוליסטיות היא לא רק יעילה אלא גם עולה בהרמוניה עם התהליכים הטבעיים של הגוף שלך. שיטות אלו יכולות להוביל לתוצאות ארוכות טווח ללא הסיכונים הכרוכים בהליכים פולשניים או כימיקלים קשים.

דיקור, אונטסו, גוואשה, כוסות רוח עוד שיטות שמיושמות בקליניקה שלי משפרות משמעותית את מראה הפנים ואת הבריאות הכללית.

תרופות צמחיות: עשבי תיבול סיניים כמו ג'ינסנג, אסטרגלוס וגוג'י ברי שימשו במשך מאות שנים כדי לקדם בריאות וחיוניות העור. צריכת תה צמחים או שילוב מרכיבים אלה בשגרת הטיפוח שלך יכולה להציע יתרונות אנטי אייג'ינג טבעיים.

תרגילי פנים: תרגילי פנים, כגון יוגה פנים וחיטוב שרירים, יכולים לסייע בחיזוק שרירי הפנים ולשפר את גמישות העור, וכתוצאה מכך למראה מורם וצעיר יותר.

העלמת קמטים באופן טבע – גישות הוליסטיות

תזונה בריאה: בחרו בתזונה עשירה בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים. מזונות כמו פירות, ירקות וחומצות שומן אומגה 3 יכולים להזין את העור מבפנים.

לחות: לחות נכונה חיונית לעור שמנמן וצעיר למראה. שתו הרבה מים ושקלו להוסיף תה צמחים כמו תה ירוק, הידוע בתכונותיו משפרות את העור.

הגנה מפני השמש: הגן על העור שלך מקרני UV מזיקות על ידי שימוש במסנני קרינה טבעיים ולבישת ביגוד מגן ואביזרים כמו כובעים רחבי שוליים ומשקפי שמש.

ניהול מתח: מתח כרוני יכול להאיץ את תהליך ההזדקנות. שלב טכניקות להפחתת מתח כגון מדיטציה, נשימות עמוקות ויוגה בשגרת היומיום שלך.

סיכום:

השגת מתיחת פנים טבעית והפחתת קמטים באמצעות רפואה סינית מסורתית ושיטות הוליסטיות היא לא רק יעילה אלא גם עולה בהרמוניה עם התהליכים הטבעיים של הגוף שלך. שיטות אלו יכולות להוביל לתוצאות ארוכות טווח ללא הסיכונים הכרוכים בהליכים פולשניים או כימיקלים קשים.

כשאתה יוצא למסע שלך לגילוי מחדש של עור צעיר, חיוני להתייעץ עם מטפל מוסמך המתמחה במתיחת פנים טבעית ובטיפולים נגד קמטים. הם יכולים ליצור תוכנית מותאמת אישית המשלבת טכניקות שונות כדי לטפל בבעיות העור הייחודיות שלך. על ידי אימוץ החוכמה של מסורות עתיקות וגישות הוליסטיות, אתה יכול לגלות את הסודות ליופי נצחי ולפתות לקוחות לקליניקה שלך לשינוי

 

צרו קשר

× דברו איתנו