העברת תכנים והעשרה לאירגונים

העברת תכנים והעשרה לאירגונים גם לקבוצות וריכוזים של אוכלוסיות מוגדרות. האוכלוסייה הגדלה והולכת של בני הגיל השלישי נמצאת היום במוקד עניינם של יצרנים ונותני שירותים רבים.

הגיל השלישי – צרכן מודע ומשמעותי

בני הגיל השלישי היום הם אוכלוסייה שמעבר לצמיחתה המספרית מאופיינת באורח חיים דינמי, עדכני ומעורב באופן מלא החיי החברה והקהילה ואף באמצעים כלכליים.

בשל כך בני הגיל המוגדר כגיל שלישי מגלים עניין ואף הפכו זה מכבר לצרכני תכנים עכשוויים וכאלה שמקדמים בריאות טובה, פעלתנות ואיכות חיים.

מסיבה זו אנחנו שמים דגש מיוחד על התאמתן של ההרצאות לצרכים המדוייקים של אוכלוסיית הגיל השלישי כחלק מהמיגוון של הרצאות לחברות.

מענה לצרכים של האוכלוסייה מבוגרת במתחמי מגורים

מתחמי המגורים בהם נמצאים ריכוזים גבוהים של אוכלוסייה מבוגרת ואשר שמים דגש רב על הספקת בילוי, בידור ותכנים איכותיים הם מיקומים מעולים להעברת הרצאות וידע שישפרו את איכות החיים של הדיירים. הרצאות מותאמות ויעודיות אלה מועברות בקלילות ותוך שיתוף מלא של המשתתפים,מתוך הבנה והכרה שניסיון חייהם הרב וההתנסויות המגוונות שחוו חייבים להישמע ולבוא לידי ביטוי. מעבר לכך, האינטראקציה, בזמן ההרצאה, עם המשתתפים מאפשרת לחדד את המידע ולהעביר את המסרים כך שיקלטו בצורה מועילה יותר לשומעים.

תוכן מותאם לצרכי אוכלוסיית היעד

כך למשל שיחה על תזונה מתאימה צריכה לתת מענה גם להשפעתן של התרופות שהאנשים נוטלים או להאטה בעיכול שמתרחשת כאשר ישנה ירידה ברמת הפעילות הפיזית.
הרצאה על מתח צריכה להביא בחשבון גורמי מתח שונים מאלה שאופייניים לאנשים צעירים יותר אשר פעילים ומתמודדים בתחום התעסוקתי או עם גידול ילדים קטנים ושילוב קריירה ובית.

בין תכני ההרצאות שלנו ישנן שתי הרצאות על שיפור הזיכרון:

האחת על העלאת רמת האנרגיה המנטלים ודגשים בתיפקוד היומיומי אשר משפרים את הקליטה והזיכרון.

ההרצאה השניה תחת כותרת שיפור הזכרון מדברת על היבטים תזונתיים, צמחי מרפא ותוספי תזונה אשר שומרים על בריאות המוח ותיפקודו המשופר.

הרצאה על מתח, סטרס וחרדה – נושא שקיבל תאוצה רבה בימי הקורונה יכולה לעסוק, אף היא בשני היבטים שלכל אחד מהם מקום בהרצאה נפרדת:

הנושא האחד הוא טכניקות נשימה ואחרות שמאפשרות שליטה בתיפקוד מערכת העצבים. הרצאה זו שזוכה להדים רבים נוגעת בהבנת תפקוד מערכת העצבים ומעניקה כלים פשוטים וקלים ביותר ליישום אשר מאפשרים לכל אחד מאיתנו לשלוט ברמת המתח ולמזער את נזקיו.

ההרצאה השנייה המדברת אף היא על הפן התזונתי ועל צמחי מרפא, שמנים אתריים ותוספי תזונה אשר משפיעים על מערכת ההפרשה ההורמונלית ומערכת העצבים.

ידע מותאם לצרכים משפר איכות חיים

מכאן שכל גורם יכול להתאים את התכנים לצרכיה של האוכלוסייה אליה הוא פונה. ציבור צעיר בחברות ואירגונים עשוי למצוא מענה מדוייק לרמות המתח ולעומסים שהוא חווה ואוכלוסייה בגילאים גבוהים יותר עם אופי התמודדות שונה תמצא מענה לצרכיה. תכנים מותאמים לאוכלוסיית הגיל השלישי עשויי לשפר משמעותית את הבריאות ואיכות החיים של המשתתפים.

צרו קשר

× דברו איתנו