כשהגוף מאותת לעזרה

כשהגוף מאותת לעזרה

כשהגוץ מאותת לעזרה - ברווז צהוב
כשהגוץ מאותת לעזרה – ברווז צהוב

כמה מילים על בריאות ועוד קצת…

מכירים את המשפט האמריקאי ״אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ונשמע כמו ברווז…״ די שימושי לא?

הוא מתאים לכל כך הרבה מצבים שאסור לנו להתעלם מהם. הפעם אני רוצה לשייך אותו לעניין הבריאות.

רוב האנשים נוטים להתעלם מאיתותים שמאותת להם הגוף: עייפות, כאבים, גב תפוס, כאב ראש, בטן מציקה…אבל, הטרדות הללו הן הדרך של הגוף להתריע שמשהו לא תקין. כלומר, אם כואב, מציק ומפריע – סימן שאנחנו בחוסר איזון. אם נתפוס את זה בשלבים מוקדמים, סביר להניח שנוכל להתגבר על הבעיה בקלות ובזמן קצר.

ולעניין זה שני סיפורים מהתקופה האחרונה:

בחורה שהגיעה לאחר תקופה ארוכה של כאבים בגב תחתון. שממש הגבילו אותה. ביום שהגיעה התחילה להרגיש גם איזשהו כאב בבטן תחתונה. היות שהטיפול בגב התחתון הניב תוצאה לא מספקת וכאב הבטן הטריד, הצעתי לה ללכת ולהיבדק אצל רופאת הנשים שלה ו… כמה מפתיע התגלה פיברואיד (גידול שפיר) בצוואר הרחם שלה שכנראה גרם לכל אי הסדר זה.

גב תפוס של איש עסוק בשנות ה-50 – הצביע על חוסר גדול במגנזיום. המינרל הכל כך חיוני שמסתבר וחסר כמעט לכולנו. אז חוסר במגנזיום עלול לגרום לנו להתכווצויות שרירים, תחושה של שרירים תפוסים, כאבי ראש, הפרעות שינה ועוד. כשהמחסור גדול אפשר לקחת בתחילת התקופה לפחות לכשבוע כמות כפולה מהמומלץ בתוסף או, בליווי מטפל מוסמך, כמות גדולה אף יותר אם הצורך גדול. מזונות עשירים במגנזיום הם: בננות, עלי סלק, אדממה, זרעי דלעת, אבוקדו, שעועית לבנה וכו׳.

אז, בפעם הבאה שתקבלו איתות מהגוף שלכם – אל תתעלמו! טפלו בזה.

קראו עוד על…

הליכה לשם בריאות

ישיבה ממושכת מסוכנת לבריאות – מה עושים?

מהם תוספי תזונה?

מה בצלחת ומה מצב הנחת…

צרו קשר

× דברו איתנו