סדנאות לאירגונים בנושא בריאות

המשאב החשוב ביותר של הארגון הוא ההון האנושי, בלעדיו לא תפעל אף מכונה ולא יתקיימו הקשר ומערכת היחסים עם ציבור הלקוחות. עם זאת המשאב האנושי הוא גם הרגיש, המורכב והפגיע ביותר. הרי ברור לכולנו שלאנשים יש צרכים רגשיים, רגישויות בריאותיות והם מונעים על פי היחסים שלהם עם העובדים סביבם, הנהלת האירגון והמנהלים הישירים שלהם.

זו גם הסיבה שבעטיה אירגונים רבים בוחרים להשקיע ברווחת העובד, מטפלים במערכות היחסים בסביבת העבודה ומטים אוזן קשבת לכל מיגוון הצרכים של הפרטים בתוך האירגון. פעילות פנאי ובעיקר פעילות פנאי מוכוונת בריאות, מודעות, שיפור אינטראקציות חברתיות הופכת עם השנים ועם עליית מספר השעות בהן אנשים עסוקים בעבודתם (בין אם בעבודה מהבית ובין אם בתוך המשרדים) לצורך חיוני. פעילות פנאי שממוקדת ברווחתם, בריאותם ומערכות היחסים שלהם מקלה על העובדים את השהות הממושכת בעבודה ואף מעצימה את תחושת השייכות והנאמנות למקום העבודה.

פן נוסף הוא היכולת של האירגון להפוך מוקד מרכזי בחיי העובדים על ידי כך שהוא מספק להם ואפילו לבני משפחותיהם פתרונות לצרכים יומיומיים, בריאותיים ורגשיים.

מקומות עבודה מתאימים את התפריטים בחדרי האוכל או בהיצע מקומות ההסעדה לצרכים יחודיים: מעוטי פחמימות, דלי קלוריות, טבעוניים, נטולי גלוטן, נטולי לקטוז ועוד ועוד משפע הצרכים הקיימים סביבנו. אחרים מציעים לעובדיהם חדרי כושר, אימונים אישיים, סדנאות לילדים וטיפולים החל בגישות דיקור, רפלקסולוגיה, עיסויים, ייעוצים בתחום הנטורופתיה, ההרזיה ואפילו איזון לשיבושים הורמונליים.

סדנאות לאירגונים בנושא בריאות הן דרך נפלאה להעניק לעובדים ידע, פתרונות וכלים שיעשו את חייהם נוחים יותר ואת יעילותם ונאמנותם למקום העבודה לגדולה יותר. בין הסדנאות שלנו, שניתפרות לפי צרכי האירגון, כאלה שנותנות כלים יעילים להתמודדות עם לחצים ומתח, לשיפור היכולת להשיג הישגים וללשפר את מערכות היחסים עם עצמנו, עם העמיתים לעבודה, עם בני המשפחה ואפילו עם ההיבטים הכלכליים בחיינו.

עוד בין הסדנאות שלנו גם כאלה העוסקות בנושאי תזונה בריאה, ירידה במשקל, סדנאות לנשימה נכונה – רק חישבו על זה: נשימה היא הפעולה הראשונה של האדם עם היוולדו והאחרונה בחייו. למרות זאת אינינו יודעים איך להיעזר בנשימה כדי לשלוט במערכת העצבים שלנו, לשפר את איכות השינה, לשפר את יכולת ההחלמה ולשפר את הכושר הגופני. סדנאות לימי כיף ואירועים מיוחדים

בארומתרפיה – שמנים אתריים וישום השימוש הנכון בהם בחיי היומיום ורפלקסולוגיה לרווחת האדם ומשפחתו. הערך הרב ביותר הוא בניקוי הראש, בהפוגה, בהתייחסות הבלתי אמצעית שנוצרת בין המשתתפים ובכלים חוצי גבולות שנוצרים על ידי המגע, הקירבה והשיתוף.

צרו קשר

× דברו איתנו