היפרתרמיה טיפול בסרטן – עידן חדש בריפוי

המצב נראה בכי רע? הגוף יודע לרפא את עצמו. טיפול משולב של היפרתרמיה טיפול בסרטן וקרינה אינפרה אדומה רחוקה -מאפשר לגוף להפעיל את כוח הריפוי!

היפרתרמיה טיפול בסרטן – מהי שיטת הטיפול וקרינה אינפרה אדומה רחוקה?

מזה כמה עשרות שנים ידוע שחימום עמוק של מערכות הגוף משפר את יכולת ההחלמה ומעלה את רמות האנרגיה, ע"י שיפור הסירקולציה, האצת פינוי רעלים מהגוף וממברנות התאים והתחדשות של התאים.

מעבר לעצם החימום קרינה אינפרה אדומה רחוקה היא הקרינה שאנו מקבלים במהלך כל שעות האור ביממה מהשמש והיא זו החיונית לקיום כל החי על פני כדור הארץ.

דרכה של מערכת החיסון להעלות חום בזמן מחלה נועדה להאצה וחיזוק פעולתו של התהליך החיסוני. החום מרחיב את כלי הדם ומאיץ את זרימת הלימפה מה שמאפשר אספקה מהירה ורבה יותר של דם, חמצן וחומרי הזנה לרקמות פגועות. כך מתאפשר איחוי וריפוי של רקמות פגועות וייצור תאים בריאים חדשים.

לעומת זאת תאים סרטניים נהרסים בטמפרטורה של 42 מעלות ולכן העלאת חום באזורי הגידול לאורך זמן מכווצת גידולים ומשפרת את יכולת ההחלמה.

בנוסף הפינוי המואץ של פסולת מאפשר אספקה של חמצן לרקמות ובכך נוצרת סביבה אנטי סרטנית (תאי סרטן מתחלקים במהירות בסביבה אנאירובית).

אחת מקבוצות המחלות המאיימות מפחידות ביותר את רוב האוכלוסייה היא קבוצת המחלות האונקולוגיות – מחלות הסרטן.

החשש הגדול של מרבית האנשים היא ממחלה מייסרת שמאובחנת בחטף, כמעט ללא כל התרעה או סימנים מקדימים. הטיפולים הרפואיים גורמים במקרים רבים סבל רב מאוד למטופלים ובעצם אינם מאפשרים להם לקיים אורח חיים תקין ובנוסף לכל רמת האמון של רוב האוכלוסייה ביעילותם נמוכה.

ד"ר מיטסואי  – ראו בהמשך, מפתחת האונטסו – המיכשור שמשמש אותנו לטיפולי ההיפרתרמיה – יעשה את המיכשור לטיפול בקבוצת מחלות זו.

היפרתרמיה טיפול בסרטן ובמחלות אחרות – מכשיר האונטסו

מה בעצם מאפשר השימוש באונטסו לטיפול במחלות אונקולוגיות?

באמצעות עבודה עם מיזרן היפרתרמיה (או כפי שאני עובדת אצלי בקליניקה מזרן וכיסוי אינפרה דום רחוק) אנחנו מבצעים פינוי רעלים אינטנסיבי ומהיר מגוף המטופל. למטופלים לאחר סידרת טיפולי כימו או לך מטופלים שמגיעים אחרי שנים של אורח חיים שאינו תומך בריאות – האצה כזו של פינוי פסולת עשוייה להקל על הגוף את ההתמודדות.
כמובן, הטיפול נעשה במתינות ובהתאמה למצבו הכללי של המטופל. פינוי רעלים אינטנסיבי לאנשים שרמת האנרגיה שלהם נמוכה עלול להחלישם עוד יותר. לכן, למרות רצוננו בתוצאות מהירות, במקרים אלה הטיפול חייב להיעשות בצעדים קטנים ומדודים.

לאחר תהליך ראשוני זה – מתחילה העבודה על איזון הגוף כולו כדי להבטיח תפקוד של כל הרקמות והמערכות בגוף – ככל שתהיה תנועה טובה יותר של דם ולימפה יגיעו יותר חומרי הזנה וגורמים חיסוניים לאזורי היעד ויסייעו בתהליך הריפוי.

עבודת האונטסו –  ישירות על אזורי הגידול גורמת ליצירת מעטפת חלבונית שסוגרת את הריקמת הגידול וחונקת אותה. במקביל אנחנו יוצרים חימום נקודתי באזור הגידול. תאים סרטניים אינם עמידים לטמפרטורות גבוהות – כאמור  42 מעלות צלזיוס. זו הסיבה שאנחנו מחממים משמעותית את אזור הגידול ומשתדלים להעלות את הטמפרטורה הנקודותית ל-42 מעלות ולשמר אותה לפרקי זמן מתארכים. ככל שאנחנו  מתמידים בהשגת טמפרטורה של 42 ואפילו 43 מעלות באותו אזור כך אנחנו מצליחים לצמצם את ממדי הגידול ולהביא לנסיגתו.

טיפולי היפרתרמיה

אם כך מה אנחנו יודעים על המיכשור הזה?

כאשר בקליניקה אנחנו משלבים דיקור שמאזן את האנרגיה במערכות הגוף יחד עם טיפול ההיפרתרמיה אנחנו משפרים משמעותית את קצב ההחלמה, מורידים את רמות הדלקת, מקלים על הכאבים, מרחיקים מהגוף גורמי מחלה ורעילות, יוצרים אפקט של הצערה על הרקמות ואפילו משפרים את רמת השלווה ואת מצב הרוח.

מי פיתח את מכשיר אונטסו

את טיפולי ההיפרתרמיה פיתחה בין, לקראת סוף שנות ה-80 הרופאה ד"ר טומקו מיטסואי.

הד"ר מיטסואי עבדה עם חולים אונקולוגיים (חולים במחלות סרטניות) ויישמה, בין השאר, שיטות חימום מסורתיות כמו חימום במוקסה – צמחי מרפא דחוסים אותם מדליקים ובאמצעותם מחממים נקודות דיקור הנדרשות לשיפור תהליכי ההחלמה.

הצורך להיכנס לעומק רקמות הגוף הביא את ד"ר מיטסואי לבדוק טכנולוגיות בטוחות אפשריות ואז עלה בה הרעיון לנצל את הקרינה האינפרה האדומה (טווח הקרניים שהעין האנושית אינה יכולה לראות)  שעשויה, בשימוש באמצעים טכנולוגיים מתאימים, להיכנס לעומק הריקמה לרפא את התאים, לרפא דלקות, לצמצם גידולים וכו' כל זאת ללא כל גורמי סיכון או חשש לנזק כלשהו.

לשיטת היפרתרמיה זו קראה – אונטסו שהוא חום מרגיע ונעים ביפנית.

מהלך הטיפול

במהלך הטיפול שוכב המטופל מכוסה בכיסוי כותנה על מזרן בו עוברות קרני אינפרה אדומות דרך מינרלים טבעיים לעומק הגוף (הקרינה חודרת לעומק 30 ס"מ וכדי להבטיח שכל הגוף  יזכה למנת האנרגיה הדרושה לו נעשה הטיפול תוך שכיבה הן על הבטן והן על הגב).

במקביל ותוך כדי השכיבה על המזרן מאוזן הגוף במחטי דיקור ועל אזורי הגוף המטופלים אני עוברת עם מכשיר האונטסו אשר מחדיר את הקרינה בעוצמה גבוהה יותר לאזורים המטופלים.

המזרן ומכשיר האונטסו עשויים לספק חימום עד טמפרטורה של 70 מעלות ואנו מתאימים את הרמה הנדרשת על פי מידת הסבילות וחוסר האיזון של המטופל או הריקמה המטופלת.

כיצד משפיע האונטסו על הגוף:

1. מרחיב את כלי הדם

2. משפעל  עצבים הקפיים ומערכת העצבים האוטונומית

3. משפר את תפקוד מערכת החיסון

4. מאזן את התפקוד ההורמונאלי

5. משפר את תפקודי העיכול

6. משפר את ההזנה לעור , את ייצור הקולגן ומאזן את מירקם העור וצעירותו

7. האונטסו מסייע להסרת פלאק מכלי דם ומישקעים סידניים – בטיפול עקבי

8. תגובה קיצונית של העור למכשיר מכונה HOT SPOT – היא מצביעה על בעיה באזור ועשויה להוות סימן מקדים למחלה, התייחסות אליה תסייע לאבחון מוקדם ומניעת תחלואה קשה.

צרו קשר

× דברו איתנו