חיפוש

הרצאות לחוגי בית : הרצאות חווייתיות להתפתחות ושינוי

יש משהו מיוחד במפגש של קבוצת אנשים סביב נושא מרתק ומעורר השראה. במפגשים הללו, בין אם במסגרת הרצאות לחוגי בית או לקבוצות פרטיות, נוצר מרחב ייחודי שבו לא רק מקבלים ידע והעשרה, אלא נוצרת דינמיקה המאפשרת דיון, שיתוף חוויות ואולי אפילו חשיבה חדשה שמובילה לשינוי ממשי.

ידע והשראה בהרצאות לחוגי בית

הידע שאני מביאה לכל מפגש משמש כזרע להשראה, שיכול להוביל לתובנות חדשות ולהניע כל אחד ואחת מן המשתתפים לדרך חדשה בחייהם. כל הרצאה מיועדת לייצר תנועה – תנועה מחשבתית, רגשית ואולי גם גופנית – שתשפיע על האופן שבו אנו רואים את חיינו ואת הבריאות שלנו. במקרים רבים, השיח המתעורר בעקבות ההרצאה מאפשר למשתתפים לשתף תובנות ולבחון יחדיו דרכים חדשות להתפתחות אישית וליצירת תמורות משמעותיות בחייהם.

כשקבוצת אנשים נפגשת למטרת למידה והתפתחות במסגרת הרצאות לחוגי בית, נוצרת אווירה פתוחה ונעימה שמאפשרת לכולם לקחת חלק פעיל בדיון ולהביע את מחשבותיהם, דאגותיהם ושאלותיהם. זהו מרחב שמזמין כל אחד לשקול מחדש את הבחירות שהוא עושה בחיים, אולי לפתוח פרספקטיבה חדשה ולבחון את האופן שבו הוא יכול להשפיע על בריאותו, אורח חייו, ואף על הדרך שבה הוא מנהל את מערכות היחסים והקריירה שלו.

הרצאות מעניינות למבוגרים

המטרה שלי היא לא רק להעשיר בידע, אלא גם לעורר תנועה. אני רואה בהרצאותיי הזדמנות להצמיח שינוי, להניע אנשים לפעולה ולהעניק להם כלים מעשיים לשיפור איכות חייהם. במהלך הרצאות למבוגרים ולכל קבוצה שמזמינה הרצאה פרטית, המשתתפים לא רק מקבלים מידע תאורטי, אלא מתנסים בטכניקות פשוטות ויעילות שיכולות להיטמע בשגרת יומם.

לצד זאת, ניתנת חשיבות רבה לדינמיקה הקבוצתית. השיח שנוצר סביב הנושאים שאני מביאה מאפשר למשתתפים להבין איך הידע הזה רלוונטי עבורם אישית, כיצד הוא יכול להשתלב בחייהם בצורה מעשית, ולבחון יחד כיצד ניתן ליישם זאת כבר מהיום. אנשים רבים מספרים כי לאחר ההרצאות הם חשים שהחשיבה שלהם השתנתה, והם מצאו כיוון חדש ומעשי לדרך חיים בריאה יותר ומאוזנת יותר.

הרצאות לגיל השלישי

הרצאות לגיל השלישי מהוות הזדמנות מרתקת במיוחד, שכן כאן ניתנת אפשרות לדון בשאלות העמוקות של שמירת הבריאות לאורך זמן. המשתתפים נחשפים לדרכים לשמור על הגוף והמוח פעילים גם בגיל מבוגר, ומגלים שאפשר, ואף כדאי, להמשיך ללמוד, להתפתח ולשפר את איכות החיים בכל שלב. בהרצאות אלה, נבחן את הדרכים לשמור על המוח והגוף פעילים ומלאי חיוניות, ונציע כלים פשוטים ופרקטיים שיכולים לסייע למשתתפים לשמור על בריאותם.
חשוב לי מאוד לציין שבימינו גם אלה שנמנים על מה שמוגדר "גיל שלישי" הם אנשים צעירים, חיוניים, פעילים ויצרניים ולקבוצה גילאית זו חשוב במיוחד לשמר את היכולות, האנרגיה, שמחת החיים וחיי החברה. את כל אלה הרפואה הטבעית על תפיסותיה הרחבות והמגוונות יכולה לאפשר.

מרחב אינטימי עם התנסות אישית

הרצאות לחוגי בית מאפשרות לקחת חלק במרחב אינטימי, שבו המידע נוגע ישירות לכל משתתף ומעניק הזדמנות להתנסות אישית. בין אם מדובר בריפוי טבעי, אורח חייהם של אנשים מאריכי חיים, או טכניקות נשימה להפחתת מתחים, כל נושא מכיל בתוכו כלים פרקטיים המותאמים לצרכים האישיים של כל קבוצה וקבוצה.

הנושאים שאני מביאה להרצאות עוסקים במגוון רחב של תחומים, כל אחד מהם רלוונטי ומשפיע על איכות החיים שלנו:

ריפוי טבעי וטכניקות לשמירה על בריאות הגוף והנפש.

בית מרקחת בצלחת: מהן הדרכים הטבעיות לריפוי ושמירה על בריאות הגוף והנפש? בהרצאה זו נכיר את עולם צמחי המרפא והטיפולים הטבעיים, נלמד כיצד צמחי הגינה יכולים להחליף תרופות ואיך המגע עם האדמה, הליקוט, הקטיף ההכנה יכולים להוביל לבריאות מיטיבה. ההרצאה מיועדת לכל מי שמחפש לשלב בריאות טבעית בשגרת חייו.

בריאות, חיטוב וטרנדים  תזונתיים – מדי שבוע אנחנו נחשפים לגישות תזונתיות חדשות והמלצות גורפות להשיג את הגוף המושלם, הבריאות המיטבית אם רק נוותר על או נאמץ רעיון תזונתי עם שם מומצא. איך יוצאים מהבלבול הנובע מהדיאטות החדשות, הגורואים לרגע שצצים מצויידים בשיטות מכירה והשפעה יותר מאשר בידע עמוק. אז איך נדע מה באמת מתאים לגוף, עשוי להזין אותו, מה חסר בסיס וידע או יכול אפילו להזיק ומה ממש  כדאי לאמץ ולהטמיע?

טכניקות נשימה לריפוי עצמי ושליטה במתח – הנשימה היא ה"כלי" הפשוט ביותר לשליטה הצערכת העצבים ומכאן לשימור בריאות מיטיבה, נינוחות ושמחה. שיטות הנשימה רבות והעיסוק בהן בשנים האחרונות רב, בדיוק בגלל יכולתן הרבה לשפר את איכות חיינו. בהרצאה זו נגלה כיצד הנשימה באמת משפיעה על מערכת העצבים ויכול להוריד סטרס

מוח צעיר וזיכרון חד בכל גיל –  וכלים לשיפור הזיכרון והקשרים החברתיים שלנו.
אני עוסקת בשאלה המטרידה רבים: האם אובדן הזיכרון והיכולות הקוגניטיביות הם גזירת גורל בגיל מבוגר, או שיש דרכים לשמר את הזיכרון ולהשיב לו את חיוניותו? התשובה, על פי המחקר המדעי, היא שיש לנו כלים רבים ופשוטים לשימור ושיפור הזיכרון והיכולות הקוגניטיביות שלנו.
מחקרים חדשים בתחום, ומסבירה כיצד ניתן לחדש את המוח ולשפר את התפקוד היומיומי דרך פעילויות פשוטות וזמינות.

האזורים הכחולים ומי הם האנשים שמאריכים חיים? מהם סודותיהם של אנשים שמאריכים חיים? בהרצאה זו נכיר את ההרגלים הקטנים שמובילים לאריכות ימים, מהקשר החזק עם הטבע ועד אורח חיים מאוזן. נלמד כיצד ניתן לשלב הרגלים אלה בחיי היום-יום שלנו כדי לשפר את בריאותנו לאורך זמן.

די לסטרס – הורידו את המתג – טכניקות למיגור לחצים: במציאות הלחוצה שלנו, יש צורך דחוף בלימוד טכניקות להפחתת מתחים ולחצים. בהרצאה זו תגלו טכניקות פשוטות למיגור לחצים ומתחים, שיישומן יאפשר לכם להחזיר לעצמכם את השליטה בחיים ולשפר את רמת הרוגע הפנימי.

מהכורסה בבית – מפסיקים להזיע בדרך לשיפור מציאות חיינו -כל מה שנראה במציאות שלנו הוא ביטוי של מציאות פנימית – האמנם? המציאות החיצונית היא יצירה  שמשקפת את התפיסות, האמונות, הקונפילקטים הלא פתורים והטראומות שחווינו. בהרצאה זו נחקור את התפיסה הזו ונלמד כיצד אפשר להשפיע על התוצאות שלנו בחיים באמצעות שינוי התפיסות הפנימיות. נבחן מהן השפעות המציאות הפנימית על חיינו וכיצד אנו יכולים להטות את הכף לטובתנו. שינוי עמוק כזה הוא מסע חיים, הבנתו תאפשר לנו להתחיל לצעוד בדרך הזו.

הראצאות לחוגי בית -שמאניזם ופסיכדליה

מדברים על שמאניזם מדברים על פסיכדליה מה הן חוויות שמאניות ופסיכדליה שמחלחלים מעולמות רחוקים והופכים בחברה שלנו דרך לצמיחה והתפתחות אישית: העולם השמאני מציע כלים רבי עוצמה להתמודדות עם טראומות ולצמיחה אישית. בהרצאה זו נציג כלים שמאניים כמו מסעות שמאניים, ונעסוק בפסיכדליה ככלי לריפוי רגשי והתפתחות אישית. נבחן את הפוטנציאל של הפסיכדליה ככלי להרחבת התודעה ופתרון קשיים נפשיים.

בכל מפגש, המשתתפים מקבלים כלים מעשיים לשיפור איכות חייהם ולהתמודדות עם אתגרים יומיומיים. בין אם מדובר בטכניקות נשימה להפחתת מתחים, רפלקסולוגיה לשיפור בריאות המשפחה או עקרונות של ריפוי טבעי – המטרה שלי היא להעניק לכל אחד ואחת את הכלים להטמעת השינוי בחייהם האישיים.

אז אם אתם מחפשים הרצאות מעניינות למבוגרים או הרצאות לגיל השלישי, אני מזמינה אתכם להצטרף לחוגי הבית והקבוצות הפרטיות שלי ולגלות יחד דרכים חדשות לשפר את הבריאות, לחוות ריפוי טבעי ולהתחבר לכוחות הפנימיים שיכולים להוביל לשינוי מהותי בחיים

צרו קשר

× דברו איתנו