זעפרן – מיצוי להצערה וחיזוק מערכת החיסון

זעפרן - מיצוי להצערה וחיזוק מערכת החיסון עמרית בן סירה
זעפרן – מיצוי להצערה וחיזוק מערכת החיסון
עמרית בן סירה

מדי פעם אני מפנקת את עצמי באריזה קטנטנה שכזו של 1 גר' של זעפרן. משתמשת בו פעם – פעמיים אבל האיכות שלו נשמרת לתקופה קצרה. למרות שאני כל כך אוהבת את שפע סגולות הבריאות שלו, הוא מוצא עצמו ״אחר כבוד״ בפח…

אז החלטתי, לשם שינוי, להכין לעצמי מיצוי זעפרן שיעזור לחזק את מערכת החיסון, ישרה שלווה ויסייע להצערה.

קניתי לי 1 גר׳ במכולת ההודית והפעם שיקעתי את כולו בכלי זכוכית נקי בתמיסה של 5.5 מ״ל אלכוהול לשתייה – 95% ו-3.5 מ״ל מים מזוקקים.

5 ימים אחרי, סיבי הזעפרן הפכו ללבנים לחלוטין וכל הצבענים הטבעיים שלו עברו אל הנוזל. מה שנותר זה לסנן ולהתחיל להנות מהתוצרת. אני התחלתי ב-30 טיפות פעמיים ביום.

נוגדי חמצון ידועים ביכולות שלהם לעודד בניה של תאי עור חדשים. בגלל הכמות המשמעותית של נוגדי חמצון בזעפרן ובראשם ויטמין C שאחראי גם על ייצור הקולגן בגופנו, צריכה של מיצוי זעפרן עשויה להשפיע לחיוב על קצב תהליכי ההזדקנות בגוף ועל וריכוז הקולגן בעור.

הזעפרן ידוע גם כמשפר זיכרון, מרגיע, משפר סירקולציית דם. הוא מכיל אשלגן ובכך תורם לשמירה על הלב וכלי הדם (אשלגן מרחיב כלי דם), מכיל ויטמין B6 שחיוני לתפקוד יעיל של מערכת העצבים, מאזן את רמות הסוכר בדם ואפילו משפר הטמעת סידן בשלד.

זעפרן - מיצוי להצערה וחיזוק מערכת החיסון עמרית בן סירה
זעפרן – מיצוי להצערה וחיזוק מערכת החיסון
עמרית בן סירה

הזעפרן הוא תבלין המופק מצלקות פרח הכרכום התרבותי. כדי להפיק קילוגרם אחד של זעפרן, יש צורך בעשרות אלפי פרחים, היות ולכל פרח שלוש צלקות בלבד. בשל כך, תהליך ההפקה נעשה באופן ידני ומחירו של הזעפרן גבוה במיוחד.

חברת הקוסמטיקה ״איב סאן לורן״ מייצרת קרם עיניים וקרם לחות המורכבים מעלי הזעפרן בשילוב אצה אדומה, במחיר שווה לכל כיס של 1,600 שקלים – רק אומרת!!!

הירשמו עוד היום לקורס אנטי-אייג'ינג וקבלו עשרות מתכונים פשוטים להכנה ויעילים להצערה והאטת תהליכי ההזדקנות.

קראו עוד על…

פטרת, ריח רע וסודה לשתיה

מרווה – צמח מרפא עתיק יומין

קמומיל / בַּבּוֹנָג- כוס של בריאות!

סודות ירוקים

הילדים חוזרים לבית-ספר?

לא נרדמים? מתוחים? קבלו מתכון לתרופה טבעית משיבולת שועל

כואב במפרקים? על לבונה שמעתם?

צרו קשר

× דברו איתנו