על ורידים ברגליים… ורוטין

רינת נכנסה אלי לקליניקה כולה זועפת ועצבנית…אקדים ואומר שלמרות 55 שנותיה, היא נראית קלילה, צעירונת ויפיפיה אמיתית. בדרך כלל היא גם חייכנית גדולה ומקרינה סביבה שמחה ושובבות, תענוג!

זו גם הסיבה שהכניסה הנרגנת והזעופה כל כך הפתיעה אותי. ״תראי״ שיתפה ״היה חורף, היה סגר, הייתה תקופה של ניסיונות להבין מה קורה סביבי ורק בשבת האחרונה לבשתי בגד ים והסתכלתי על הרגליים ו…שומו שמיים, אף פעם קודם לא הבחנתי בנימים ובוורידים הסגלגלים, מה עושים?

אז יש די הרבה מה לעשות למען האמת.

הוורידים ברגליים אחראים להחזיר את הדם אל הלב. בניגוד לדם שנשלח דרך מערכת העורקים מהלב אל הגוף ונהנה מכוח הדחיפה של הלב, הדם הורידי עולה חזרה כלפי מעלה בניגוד לכוח המשיכה ותלוי בשסתומים המצויים בכלי הדם ואשר שומרים עליו מלחזור חזרה כלפי מטה.

אבל, אורח חיינו היושבני פוגע במערכת העדינה הזו וכך גם לחצים שמועלים על הגוף כמו משקל עודף (לא במקרה של רינת הקלילה והרזונת), הריונות (כאלה היו לה שלושה), עמידה ממושכת ועוד.

אז אחרי שלושה הריונות, תקופת ישיבה ממושכת ואולי גם תזונה לא מספיק איכותית, כפי שקרה לרבים מאיתנו לאחרונה… עלולים לגרום להופעתם של הנימים הסגלגלים.

יש לנו די הרבה דרכים לעצור את התהליך בראשיתו ולהקל על הסבל במצבים מתקדמים: עיסויים, חבישות, אמבטיות קרות ועוד.

הפעם אני רוצה לשתף אתכם ברכיב התזונתי שמועיל למצב הזה.

רוטין הוא נוגד חמצון רב עוצמה המצוי בפירות הדר, בקליפות תפוחי עץ, בכוסמת, פטרוזיליה, תה שחור וגם בריבס, כשמצליחים למצוא אותו בשווקים.

אפשר למצוא אותו בפורמולות איכותיות של נוגדי חמצון או כתוסף בודד.

הרוטין תומך בחיזוק דפנות כלי הדם. בשילוב שלו עם ויטמין C, נרוויח, בצד חיזוק מערכת החיסון והגנה מפני מחלות גם:

  • טיפול יעיל בטחורים, אם חלילה התחלנו לסבול מהם – גם הם תוצר של ישיבה ממושכת ותזונה מערבית.
  • טיפול יעיל ועמוק בורידים ובנימים שבחרו להופיע פתאום על השוקיים והירכיים שלנו.
  • שילוב של רוטין וויטמין C הוכיח יעילות בצמצום טחורים והקלה על הכאב.
  • בתחום האנטי-אייג'ינג, רוטין יעיל מאוד ביישום חיצוני בתוך קרמים להזנת עור הפנים ומסייע כנוגד חמצון בהעלמת קמטוטים וצמצום עומקם של קמטים.

 

קראו עוד על…

צרו קשר

× דברו איתנו